සෙන්ට්රල් ෆිනෑන්ස් පීඑල්සී සමාගමේ ප්රධාන තොරතුරු ලේඛනය - අනුගමනය කළ යුතු ක්රියාපටිපාටිය සහ අනෙකුත් තොරතුරු
ප්රධාන තොරතුරු ලේඛනය සෙන්ට්රල් ෆිනෑන්ස් පීඑල්සී විසින් පිරිනමනු ලබන නිෂ්පාදන සහ සේවාවන්හි ප්රධාන අංගයන්ගෙන් සමන්විත වේ.
මෙම ලේඛනය , ශ්රී ලංකා මහ බැංකුව විසින් නිකුත් කරන ලද, 2023 අංක 01 දරන මූල්ය පාරිභෝගික ආරක්ෂණය පිළිබඳ රෙගුලාසි අවශ්යතාවලට අනුකූලව කටයුතු කරයි.
CFC හට ඕනෑම අවස්ථාවක ප්රකාශිත නියමයන්, කොන්දේසි සහ අදාළ ගාස්තු සහ ගාස්තු සංශෝධනය කිරීමට අයිතිය ඇත.
A) නිෂ්පාදන සහ සේවාවන්
පහත නිෂ්පාදන සහ සේවා පාරිභෝගිකයින්ට පිරිනමනු ලැබේ.
No | නිෂ්පාදන සහ සේවාවන් | විස්තර | ප්රධාන නිෂ්පාදන විශේෂාංග, නියම සහ කොන්දේසි | අනුපාත,ගාස්තු වෙනත් අයකිරීම් |
---|---|---|---|---|
1 | කල්බදු පහසුකම් | පුද්ගලික සහ වාණිජ භාවිතය සඳහා ලියාපදිංචි කළ/නොකළ වාහනවල ජනප්රිය මාදිලි සඳහා මුල්ය කල්බදු පහසුකම් ප්රධාන වශයෙන් පිරිනමනු ලැබේ. නවීන යන්ත්රෝපකරණ සඳහා මුල්ය කල්බදු ද සලකා බලනු ලැබේ. මූල්ය කල්බදු පහසුකමක් ලබා ගැනීමට සුදුසුකම් ලැබීමට අයදුම්කරු විසින් කල්බදු බැඳීම් සපුරාලීමට ඔහුගේ/ඇයගේ හැකියාව පැහැදිලිව පෙන්නුම් කළ යුතුය. |
|
|
2 | උප ණය පහසුකම් | උප ණය පහසුකම යනු සක්රීය කොන්ත්රාත්තුවක කල්බදු වත්කමට එරෙහිව ලබා දෙන අමතර ණය පහසුකමකි. |
|
|
3 | ව්යාපාර ණය/ උකස් ණය | CFC කෙටි හා මධ්ය කාලීන මූල්ය පහසුකම් ලියාපදිංචි ව්යාපාරික ආයතන සඳහා යන්ත්රෝපකරණ සහ උපකරණ මිලදී ගැනීම, කාරක ප්රාග්ධන අවශ්යතා සහ ව්යාපාර පුළුල් කිරීම සඳහා පහසුකම් සපයයි. |
|
|
4 | ලියාපදිංචි සහ ලියාපදිංචි නොකළ වාහන අලෙවිකරුවන් සඳහා අලෙවි නියෝජිත ණය | මෙය ලියාපදිංචි සහ ලියාපදිංචි නොකළ වාහන මිලදී ගැනීම සහ විකිණීම සම්බන්ධ අලෙවි නියෝජිත අංශය සඳහා කෙටි කාලීන මූල්ය පහසුකමකි. මෙම පහසුකම CF හරහා ආරක්ෂිත වාහනවල කල්බදු ස්ථානගත කිරීම දිරිමත් කිරීම සඳහා සංවර්ධනය කර ඇත. |
|
|
5 | ඔටෝ ලෝන් (Auto Loan) | Auto loan පහසුකම ඉහළ ආදායම් ලබන පාරිභෝගිකයන් සඳහා මෝටර් රථයක්, SUV රථයක් හෝ වෑන් රථයක් මිලදී ගැනීමට හෝ මිලදී ගත් හෝ හිමිකාරී වාහනයක් උකස් කර හදිසි මුදල් අවශ්යතා සපුරාලීම සඳහා ඔවුන්ගේ මූල්ය අවශ්යතා සපුරාලීම සඳහා පහසුකම් පිරිනමනු ලැබේ. Auto loan මූල්යකරණ පහසුකම ජනප්රිය මෝටර් රථ, වෑන් සහ SUV රථ සඳහා සීමා වනු ඇත. |
|
|
6 | ඔටෝ ලෝන් -එක්ස්ප්රස් කැශ් (Auto Loan - Express Cash ) | Auto Loan Express Cash පහසුකම බැංකු ශ්රේණියේ පාරිභෝගිකයන් වෙත ඔවුන්ගේ මුල්ය අවශ්යතා සපුරාලීම සඳහා හදිසි මුදල් අවශ්යතාවකදී වාහනයක් උකස් කිරීම මගින් පහසුකම ලබාගත හැක. Auto loan - Express Cash මූල්යකරණ පහසුකම ජනප්රිය මෝටර් රථ, වෑන් සහ SUV රථ සඳහා සීමා වනු ඇත. |
|
|
7 | එක්ස්ප්රස් OD(Express Cash OD) | වසර 2කට වැඩි කාලයක් ලියාපදිංචි වී ක්රියාත්මක වන කුඩා හා මධ්ය පරිමාණ ව්යවසායක ව්යාපාර අංශයට,සහ දැනට සිටින හෝ පැරණි ගනුදෙනුකරුවන්ට ඔවුන්ගේ කාරක ප්රාග්ධන අවශ්යතා සඳහා මූල්ය පහසුකම් සැපයීම සඳහා Express OD පහසුකම් පිරිනමනු ලැබේ. |
|
|
8 | ඉතුරුම් ගිණුම් | CF ළමා ඉතුරුම් ගිණුම් සිට ජ්යෙෂ්ඨ පුරවැසි ගිණුම් දක්වා පාරිභෝගිකයින් සඳහා විවිධ ඉතුරුම් විකල්ප සහ වඩා හොඳ ප්රතිලාභ සහතික කරයි අවශ්ය විටෙක මුදල් ආපසු ගැනීමේ පහසුව ද ඇත. ගෙවිය යුතු පොලී අනුපාතය ගිණුම් ශේෂය සහ ඉතුරුම් ගිණුමේ වර්ගය අනුව වෙනස් වේ. |
|
|
9 | ස්ථාවර තැන්පතු | ස්ථාවර තැන්පතු ගිණුමක් මඟින් තැන්පත්කරුවෙකුට ඉහළ පොලී අනුපාතයක් උපයා ගැනීමට හැකියාව ලැබේ. පොලිය මාසිකව හෝ කල් පිරෙන විට ගෙවනු ලැබේ. |
|
|
10 | ඩෙබිට් කාඩ්පත | CF VISA ඩෙබිට් කාඩ්පත භාවිතා කිරීමෙන්, ඉතුරුම් ගිණුම් හිමියන්ට ලොව පුරා VISA සක්රීය ATM යන්ත්ර හරහා මුදල් ලබා ගැනීමට හැකි වේ. ලොව පුරා වෙළඳ නියෝජිතයන් වීසා සක්රීය කිරීම හරහා භාණ්ඩ හා සේවා සඳහා ගෙවීමට ද කාඩ්පත භාවිත කළ හැක. |
|
|
11 | CF ක්ලික් ජංගම යෙදුම | CF ජංගම යෙදුම Android සහ IOS ජංගම දුරකථන සඳහා ලබා ගත හැකිය. මෙම යෙදුම පාරිභෝගිකයින්ට CF ඉතුරුම් ගිණුමක් භාවිතයෙන් මූල්ය ගනුදෙනු සිදු කිරීමට ඉඩ සලසයි, තවද ගනුදෙනුකරුවන්ගේ ඉතුරුම් ගිණුම් ශේෂයන්, ගනුදෙනු ඉතිහාසය, සක්රීය ස්ථාවර තැන්පතු, ණය පහසුකම් සහ CF සමඟ රක්ෂණ පහසුකම් ආදිය පිළිබඳ තොරතුරු සඳහා පහසු ප්රවේශයක් ලබා ගත හැකිය. |
|
|
12 | Centrix ඩිජිටල් ගෙවීම් යෙදුම | Centrix ඔබේ මූල්ය සහ ජීවන රටා අවශ්යතා විධිමත් කිරීම සඳහා නිර්මාණය කර ඇති ජංගම යෙදුමකි, බැංකු ගිණුම් වෙත ආරක්ෂිත ප්රවේශය, පහසු උපයෝගිතා සහ බිල්පත් ගෙවීම්, සහ LankaQR හරහා වෙළඳ ගෙවීම්. එහි උසස් ඩිජිටල් ආරක්ෂාව මූල්ය ලුහුබැඳීම සඳහා සවිස්තර වාර්තා සපයන අතරම, ඔබේ දත්ත සහ ගනුදෙනු ආරක්ෂා කිරීම සහතික කරයි. යෙදුම Google Play Store සහ Apple App Store හි ඇත. |
|
|
13 | සෙන්ට්රල් ෆිනෑන්ස් කුලී කොන්ත්රාත් අංශය CF Contract Hire | සමාගම් සඳහා දිගුකාලීන වාහන කුලියට ගැනීමේ පහසුකම |
|
|
14 | CF Budget Hire, Whizz and Short Hire | ස්වයං ධාවන ත කෙටි කාලීන පදනම මත කුලියට මෝටර් රථ ලබා ගත හැකිය. |
|
|
15 | Park & Go | අපගේ ශාඛාවල සහ අනුමත වාහන අංගනවල පිහිටා ඇති භෞතික අඩවි වන අතර, CF පාරිභෝගිකයින්ට සහ බාහිර ගනුදෙනුකරුවන්ට තම වාහන ප්රදර්ශනය කිරීමට සහ විකිණීමට හෝ විකිණීමට ඇති තෝරාගත් වාහන පරාසයකින් මිලදී ගැනීමට තෝරා ගත හැකිය. |
|
|
16 | Careka.lk & Tukeka.lk | Careka.lk යනු විකිණීමට ඇති සියලුම වර්ගයේ වාහනවල මාර්ගගත ප්රචාරණයට පහසුකම් සැලසීම කෙරෙහි පමණක් අවධානය යොමු කරන වාහන වෙළෙඳ වෙබ් අඩවියකි. Tukeka.lk යනු ත්රිරෝද රථ විකිණීමට ඇති මාර්ගගත ප්රචාරණයට සහ විකිණීමට පහසුකම් සැලසීම කෙරෙහි පමණක් අවධානය යොමු කරන වාහන වෙළෙඳ වෙබ් අඩවියකි |
|
|
B) CFC වෙතින් නිෂ්පාදන සහ සේවා ලබා ගැනීමේ ක්රියා පටිපාටිය
CFC වෙතින් නිෂ්පාදන/සේවා ලබා ගැනීමට අපේක්ෂා කරන සියලුම අනාගත ගනුදෙනුකරුවන් ළඟම ඇති ශාඛාව වෙත පැමිණ හෝ සම්බන්ධ කර ගත යුතුය.
ශාඛා ස්ථාන සහ සම්බන්ධතා අංක අපගේ වෙබ් අඩවියේ ලබා ගත හැක. (https://cf.lk/contact- us/)
CFC හි බලයලත් නිලධාරියෙකු සමඟ පාරිභෝගිකයාගේ අවශ්යතා සම්බන්ධයෙන් සාකච්ඡාවකින් පසු පාරිභෝගිකයා ඉල්ලුම් පත්රයක් සම්පූර්ණ කිරීමට අවශ්ය වේ. ඉල්ලුම් කරන ලද සේවාව සම්බන්ධ ඕනෑම අදාළ ලියකියවිලි ඇගයීම සඳහා සැකසීමේ ශාඛාව වෙත භාර දිය යුතුය.
ඇගයීම් ක්රියාවලියේ කොටසක් ලෙස සමාගමේ බලයලත් නිලධාරියෙකු විසින් ව්යාපාර සහ නේවාසික පරිශ්ර පිළිබඳ විමර්ශනයක් සිදු කරනු ලැබේ.
C) අදාල පහසුකම් නියමිත කාලයට පෙර අහෝසි කිරීම් හෝ ගෙවා නිම කිරීම
ණය පහසුකම්:කල් ඉකුත් නොවූ කාල සීමාව මත පදනම්ව අදාල පහසුකම් සඳහා අනාගත වාරික මත වට්ටමක් ලබා දෙනු ඇත
තැන්පතු : අඩු පොලී අනුපාතිකයක් යටතේ CFC වෙත නියමිත දැනුම්දීමක් සහිතව අදාළ කාලසීමාව කල් පිරීමට පෙර මුදල් ආපසු ගැනීම් සඳහා අවසර දෙනු ලැබේ. තැන්පතු කාලසීමාව අනුව පොළිය යොදනු ලබන අතර එය මාසික පොලී ගෙවීමේ තැන්පතුවක් නම්, ගෙවූ අතිරික්ත පොළිය සමාගමට ආපසු ගෙවනු ලැබේ.තැන්පතු වල ඇති ප්රාග්ධනයෙන් අතිරික්ත ගෙවීම අඩු කිරීමට CFC හට හිමිකම් ලැබේ.
D) ණය පහසුකම් අයකර ගැනීම සඳහා වූ ක්රියාපටිපාටිය
CFC විසින් ගනුදෙනුකරුවන් හට ලබාදුන් ණය පහසුකම් නැවත අයකර ගැනීම පහසුකම් සැලසීමට සෑම උත්සාහයක්ම දරනු ඇත.
ගනුදෙනුකරුවන්ගේ සභාවය අනුව සමාගමේ සමස්ත ණය දීමේ ප්රතිපත්තිය තුළ පාරිභෝගිකයාට සරිලන පරිදි පහසුකම් නැවත සැලසුම් කිරීම සහ ප්රතිව්යුහගත කිරීම මෙම ප්රයත්නවලට ඇතුළත් විය හැකිය.
ගනුදෙනුකරුවන්ට තවමත් ගෙවීමට නොහැකි වූ විට, CFC හට එහි ගිවිසුම්ගත අයිතිවාසිකම් සහ රටේ නීතිවලට අනුකූලව ප්රතිසාධන ක්රියාමාර්ග ආරම්භ කිරීමට බල කෙරෙනු ඇත.
සමාගමේ බලයලත් නිලධාරීන්ගේ පැමිණීම් සහ අදාළ ගාස්තු
අදාල පහසුකමට එකඟ වූ ගෙවීම් සිදු නොවුනහොත් වාහනය සම්බන්ධයෙන් වරින් වර පරීක්ෂා කිරීමට සමාගමට අයිතිය ඇති බව කරුණාවෙන් දන්වන්න. එවැනි පරීක්ෂා කිරීම දිවා කාලයේ දී සමාගමේ බලයලත් නිලධාරීන්/ නියෝජිතයන් විසින් සිදු කරනු ලැබේ.මේ සම්බන්ධයෙන් ඔබගේ පූර්ණ සහයෝගය ලැබීමට අපේක්ෂා කරමු . ඉකුත් වූ වාරික ලබා ගැනීම සඳහා සමාගමේ නියෝජිතයෙකුට ඔබ වෙත පැමිණීමට සිදුවුවහොත්, ඔබේ පහසුකමට ණය එකතු කරන්නාගේ ගාස්තුවක් අය කෙරේ.
සැලකිය යුතු අසාර්ථකත්වය
ලීසිං පහසුකමේ වාරික දෙකක් හෝ එහි කොටසක් නොගෙවීම (අඛණ්ඩ හෝ අඛණ්ඩ නොවන) ලීසිං පහසුකමේ සැලකිය යුතු අසාර්ථක වීමක් ලෙස සලකනු ලැබේ.සැලකිය යුතු ගෙවීම අපොහොසත්වීම් සහ කඩිනම් ගෙවීම් පිළිබඳ දැනුම්දීමෙන් පසුව, සැලකිය යුතු අසාර්ථකත්වය පිළිබඳ නිවේදනයේ දක්වා ඇති කොන්දේසි වලට ඔබ අනුකූල නොවූ බව සලකනු ලබන දැනුම්දීම අනුව ගෙවිය යුතු සම්පූර්ණ මුදල ගෙවීමට ප්රමාණවත් නොවේ නම් සැලකිය යුතු අසාර්ථකත්වය පිළිබඳ දැන්වීම බලාත්මක වනු ඇත. සැලකිය යුතු අසාර්ථකත්වය පිළිබඳ දැන්වීමේ දක්වා ඇති පරිදි ගෙවීම් කිරීමට ඔබ අපොහොසත් වුවහොත් කොන්ත්රාත්තුව අවසන් කිරීමට සහ ගිවිසුමේ සහ විධිවිධානවල දක්වා ඇති නියමයන් සහ කොන්දේසිවලට අනුව බදු දී ඇති වාහනයේ/උපකරණ සන්තකයේ තබා ගැනීමට ඉල්ලීමට/ප්රතිසාධනය කිරීමට ක්රියා කිරීමට 2000 මූල්ය ලීසිං පනත යටතේ සමාගමට අයිතියක් ඇත.
ප්රමාද ගෙවීම් ගාස්තු සහ ණය එකතු කිරීම හා සම්බන්ධ අනෙකුත් ගාස්තු
හිඟ මුදල් / පියවීම් එකතු කිරීම සඳහා ගනු ලබන ප්රයත්නය සඳහා දරනු ලබන ගාස්තු අදාළ අනුපාතයට අනුකූලව ගණනය කරනු ලබන අතර අදාළ පහසුකමට හර කරනු ලැබේ.
අදාළ ගාස්තු පහත පරිදි වනු ඇත:
සක්රීය කොන්ත්රාත්තු ( හිඟ වාරික 6 කට අඩු ) ගෙවිය යුතු වටිනාකමින් 2.0% - 3.5%
අක්රීය කොන්ත්රාත්තු ( හිඟ වාරික 6 කට වැඩි ) ගෙවිය යුතු හිඟ මුදල් වටිනාකමින් 5% - 12% + 1.0% හිඟ වටිනාකමට වඩා වැඩිපුර එකතු කර ඇති මුදල
මේ සම්බන්ධයෙන් සමාගම විසින් දරනු ලබන සියලුම නීතිමය සහ අනෙකුත් වියදම් පාරිභෝගිකයා විසින් දරනු ලැබේ.
ගෙවීම් චෙක්පතක් අගරු වූ විට චෙක්පත් වටිනාකමෙන් 2.5% ක දඩ ගාස්තුවක් ගෙවිය යුතුය.
වාහනය නැවත ලබා ගැනීමේදී දරනු ලබන වියදම් පාරිභෝගිකයා විසින් දරනු ලැබේ.
ගණුදෙණුකරුට සමාගමේ එවැනි ක්රියාවන් සඳහා නීතිය යටතේ පිහිටක් තිබිය යුතුය.
E) පාරිභෝගික තොරතුරු අනාවරණ කිරීම
2011 අංක 42 දරන මූල්ය ව්යාපාර පනතේ 61(2) වගන්තියේ විධිවිධානවලට යටත්ව, සමාගම සමඟ ගනුදෙනුකරුගේ සියලුම ගනුදෙනු සම්බන්ධයෙන් CFC දැඩි රහස්යභාවය රැකිය යුතුය.
කෙසේ වෙතත්, CFC ශ්රී ලංකා මහ බැංකුව විසින් නියාමනය කරනු ලබන අතර, පාරිභෝගිකයාට පූර්ව දැනුම් දීමකින් තොරව ශ්රී ලංකා මහ බැංකුව සහ අනෙකුත් නියාමන/ව්යවස්ථාපිත ආයතන වෙත පාරිභෝගික ගනුදෙනු පිළිබඳ විස්තර සැපයීමට බැඳී සිටී.
F) 2006 අංක 6 දරන මූල්ය ගනුදෙනු වාර්තා කිරීමේ පනත
කිසියම් ගනුදෙනුවක් හෝ උත්සාහ කළ ගනුදෙනුවක් කිසියම් නීති විරෝධී ක්රියාකාරකමක් හෝ කිසියම් අපරාධ වරදක් සම්බන්ධ බවට සැක කිරීමට CFC සාධාරණ හේතු තිබේ නම්, එය මූල්ය ගනුදෙනු වාර්තා කිරීමේ පනතේ 2006 අංක 6 7 වැනි වගන්තියේ විධිවිධාන යටතේ එවැනි ගනුදෙනුවක් මූල්ය බුද්ධි අංශයට වාර්තා කරයි.
G) අදාළ නීතිමය විධිවිධාන
- 2000 අංක 56 දරන මුල්ය ලීසිං පනත
- 1982 අංක 29 දරන පාරිභෝගික ණය පනත
- 1949 අංක 6 දරන උකස් පනත
- 2009 අංක 49 දරන සුරක්ෂිත ගනුදෙනු පනත
- 1998 අංක 21 දරන හිමිකම් ලියාපදිංචි කිරීම
- 1995 අංක 11 බේරුම්කරණ පනත
- 1988 අංක 72 දරන සමථ මණ්ඩල පනත
- 1990 අංක 2 දරන ණය අයකර ගැනීමේ (විශේෂ විධිවිධාන) පනත
- 1990 අංක 14 දරන දේශීය භාර ලැබීම් පනත
- 2011 අංක 42 දරන මුල්ය ව්යාපාර පනත
- 2017 අංක 24 දරන දේශීය ආදායම් පනත
- 2006 අංක 6 දරන මූල්ය ගනුදෙනු වාර්තා කිරීමේ පනත.
- මුදල් නීති පනත (අංක 2053/16 -2018/01/09)
- 2006 අංක 5 දරන මුදල් විශුද්ධිකරණය වැළැක්වීමේ පනත
- 2005 අංක 28 දරන ගෙවීම් සහ පියවීම් පද්ධති පනත.
- 2010 අංක 11 දරන සිවිල් නඩු විධාන සංග්රහය (සංශෝධන) පනත.
- දැනට පවතින වෙනත් නීති හෝ කලින් කලට හඳුන්වා දෙන වෙනත් නීති
H) පාරිභෝගික පැමිණිලි විසඳීම සඳහා වූ ක්රියාපටිපාටිය
නියාමන අධිකාරීන් සහ වෙනත් අය විසින් කරන ලද පැමිණිලි (අපේක්ෂිත ගනුදෙනුකරුවන්/ ලියාපදිංචි නොකළ හැඳින්වීම් ආදිය අපට හෝ අප ගැන පැමිණිලි කරන්නේ කෙසේද සහ කොතැනද යන්න පිළිබඳ තොරතුරු ප්රසිද්ධියට පත් කර ඇති බව අපි සහතික කරමු. යම් පුද්ගලයෙකු තම පැමිණිල්ල ඉදිරිපත් කිරීමට සහ/හෝ විසඳීමට ඔවුන්ට සහාය වීමට හෝ නියෝජනය කිරීමට වෙනත් පුද්ගලයෙකු කැමති නම් හෝ අවශ්ය නම්, මෙය ඔවුන්ගේ කැමැත්ත නම් අපි ඔවුන්ගේ නියෝජිතයා හරහා ඔවුන් සමඟ සන්නිවේදනය කරන්නෙමු.ඕනෑම කෙනෙකුට ඔවුන්ගේ කැමැත්ත ඇතිව පැමිණිල්ලක් කිරීමට ඇති පුද්ගලයෙකු වෙනුවෙන් පෙනී සිටිය හැක. ( නීතිඥ, පවුලේ සාමාජික, නීති නියෝජිත).
පැමිණිල්ලක් කිරීමට අවශ්ය තොරතුරු
- පාරිභෝගික නම, ජංගම දුරකථන අංකය සහ ඊමේල් ලිපිනය (ඇත්නම්)
- පැමිණිලි කරන දිනය
- කොන්ත්රාත් අංකය හෝ වාහන අංකය හෝ හැඳුනුම්පත් අංකය
- පැමිණිල්ලේ ස්වභාවය (කෙටියෙන්)
නිර්නාමික පැමිණිලි
අපි නිර්නාමික පැමිණිලි භාර ගන්නා අතර ප්රමාණවත් තොරතුරු සපයා ඇති තැන මතු වී ඇති ගැටළු පිළිබඳව පරීක්ෂණයක් සිදු කරන්නෙමු. නිර්නාමික පැමිණිලි ප්රමාණවත් සාක්ෂි ලබා නොදීම සහ පැමිණිල්ලට අදාළ තොරතුරු වලංගු පැමිණිල්ලක් ලෙස නොසැලකේ. පැමිණිල්ලක් වලංගු යැයි සැලකීම සඳහා පහත තොරතුරු අනිවාර්ය වේ.
- නම/ගිණුමේ අංකය/ පහසුකම් අංකය
- පැමිණිල්ලට තුඩු දෙන පාරිභෝගික අතෘප්තියට හේතු වන සිදුවීම පිළිබඳ නිශ්චිත විස්තරය
- පැමිණිලිකරුගේ සම්බන්ධතා තොරතුරු
පැමිණිලි පිළිගැනීම
සියලුම පැමිණිලි වැඩ කරන දින 7ක් ඇතුළත විසඳනු ලැබේ, පාරිභෝගිකයාට ඔවුන් අප වෙත පැමිණිල්ල ඉදිරිපත් කර ඇති ක්රමය මත පදනම්ව ඔවුන් කැමති භාෂාවෙන් පැමිණිල්ලේ පිළිගැනීමක් සහ යාවත්කාලීන කිරීම් ලැබෙනු ඇත.
පැමිණිල්ලක් විසඳීමට වැඩ කරන දින 7කට වඩා වැඩි කාලයක් ගත වුවහොත්, පැමිණිලි විසඳන නිලධාරීන්ට පාරිභෝගික පැමිණිලි පරිපාලකගෙන් අමතර කාලයක් ඉල්ලා සිටීමට හැකි වේ. පැමිණිල්ලක් විසඳීමට වැඩකරන දින 7කට වඩා වැඩි කාලයක් ගත වුවහොත්, පැමිණිලි විසඳන නිලධාරීන් පැමිණිල්ලේ ප්රගතිය පිළිබඳව පාරිභෝගිකයා දැනුවත් කරනු ඇත.
පැමිණිලි විමර්ශනය
විමර්ශනයේදී රැස් කර ගන්නා ලද තොරතුරු මත පදනම්ව, සෙන්ට්රල් ෆිනෑන්ස් සමාගම එම තීරණය සමඟ ගනුදෙනුකරුට ප්රතිචාර දක්වන අතර ගත් තීරණයේ පදනම පිළිබඳව පැහැදිලි කිරීමක් ඉදිරිපත් කරනු ඇත.
වැඩකරන දින 7ක කාලසීමාවක් තුළ අපගේ විමර්ශන අවසන් කිරීමට අපට නොහැකි වුවහොත්, මතු කරන ලද පැමිණිල්ල සඳහා භාරදීමේ දිනය දැනුම් දීමට අපි පාරිභෝගිකයා අමතන්නෙමු.
සියලුම පැමිණිලි පෙරටුගාමී විසඳීමට සුදුසු නොවන අතර එම අදියරේදී සියලුම පැමිණිලි සතුටුදායක ලෙස විසඳනු නොලැබේ.
විමර්ශන අදියරේදී හසුරුවන පැමිණිලි සාමාන්යයෙන් සංකීර්ණ හෝ අපගේ ස්ථාවරය ප්රකාශ කිරීමට පෙර සවිස්තරාත්මක පරීක්ෂණයක් අවශ්ය වේ. මෙම පැමිණිලි දැනටමත් පෙරටුගාමී විභේදන අදියරේදී සලකා බලා තිබිය හැකිය, නැතහොත් ක්ෂණික විමර්ශනයක් අවශ්ය බව මුල සිටම හඳුනාගෙන තිබිය හැක. අපට වැඩිදුර විමර්ශනයක් අවශ්ය නොවන වෙනත් පැමිණිලි සාමාන්ය පැමිණිලි තීව්ර කිරීමේ ක්රමය හරහා සිදු කෙරේ.
සමාගම විසින් සතුටුදායක විසඳුමක් ලබා නොදුනහොත් ඕනෑම පාරිභෝගිකයෙකු හට පහත සඳහන් ලිපිනයහි පිහිටි ශ්රී ලංකාවේ මූලය ඕම්බුඩ්ස්මන් කාර්යාලය වෙත පැමිණිල්ල ලබාදිය හැක.
ශ්රී ලංකාවේ මූලය ඕම්බුඩ්ස්මන් කාර්යාලය
මූලය ඕම්බුඩ්ස්මන් කාර්යාලය,
143ඒ, වජිර පාර, කොළඹ 05.
දුරක න අංකය: +94 11 2595624
ෆැක්ස් :94 11 2595625
විද්යුත් තැපෑල : fosril@sltnet.lk
වෙබ් අඩවිය :
http://www.financialombudsman.lk/