සෙන්ට්‍රල් ෆිනෑන්ස් පීඑල්සී සමාගමේ ප්‍රධාන තොරතුරු ලේඛනය - අනුගමනය කළ යුතු ක්‍රියාපටිපාටිය සහ අනෙකුත් තොරතුරු

ප්‍රධාන තොරතුරු ලේඛනය සෙන්ට්‍රල් ෆිනෑන්ස් පීඑල්සී විසින් පිරිනමනු ලබන නිෂ්පාදන සහ සේවාවන්හි ප්‍රධාන අංගයන්ගෙන් සමන්විත වේ.

මෙම ලේඛනය , ශ්‍රී ලංකා මහ බැංකුව විසින් නිකුත් කරන ලද, 2023 අංක 01 දරන මූල්‍ය පාරිභෝගික ආරක්ෂණය පිළිබඳ රෙගුලාසි අවශ්‍යතාවලට අනුකූලව කටයුතු කරයි.

CFC හට ඕනෑම අවස්ථාවක ප්‍රකාශිත නියමයන්, කොන්දේසි සහ අදාළ ගාස්තු සහ ගාස්තු සංශෝධනය කිරීමට අයිතිය ඇත.

A) නිෂ්පාදන සහ සේවාවන්

පහත නිෂ්පාදන සහ සේවා පාරිභෝගිකයින්ට පිරිනමනු ලැබේ.

No නිෂ්පාදන සහ සේවාවන් විස්තර ප්‍රධාන නිෂ්පාදන විශේෂාංග, නියම සහ කොන්දේසි අනුපාත,ගාස්තු වෙනත් අයකිරීම්
1 කල්බදු පහසුකම් පුද්ගලික සහ වාණිජ භාවිතය සඳහා ලියාපදිංචි කළ/නොකළ වාහනවල ජනප්‍රිය මාදිලි සඳහා මුල්‍ය කල්බදු පහසුකම් ප්‍රධාන වශයෙන් පිරිනමනු ලැබේ. නවීන යන්ත්‍රෝපකරණ සඳහා මුල්‍ය කල්බදු ද සලකා බලනු ලැබේ. මූල්‍ය කල්බදු පහසුකමක් ලබා ගැනීමට සුදුසුකම් ලැබීමට අයදුම්කරු විසින් කල්බදු බැඳීම් සපුරාලීමට ඔහුගේ/ඇයගේ හැකියාව පැහැදිලිව පෙන්නුම් කළ යුතුය.
  • තරඟකාරී අනුපාත
  • ණය සඳහා වටිනාකම (LTV) අනුපාතය CBSL උපදෙස් සහ අයදුම්කරුගේ ණය සුදුසුකම් වලට අනුකූල වේ
  • වත්කම් පිළිගැනීමෙන් පසුව පමණක් කුලී ගෙවීම් ගෙවිය යුතුය.
  • කල්බදු කාලය: මාස 12 - 72
  • ආපසු ගෙවීම: පූර්ව එකඟ වූ කාලසටහනකට අනුව සමාන වාරික, ව්‍යුහගත හෝ බුලට් ගෙවීම්.
  • බදු දෙන්නා/ණය දෙන්නා වශයෙන් අපට සුරක්ෂිතභාවයක් ලෙස බදු දී ඇති/ ලබාගත් වත්කම් ගැන උනන්දුවක් ඇත. අප විසින් නියම කර ඇති අවම ආවරණ ඇතුළත් කිරීමෙන් රක්ෂණය සිදු කර අලුත් කර ගැනීම සහතික කිරීම සඳහා ඔබ කැමති රක්ෂණකරුවෙකු සමඟ CF Insurance Brokers (Pvt) Ltd හරහා රක්ෂණය ලබා දීම අනිවාර්ය වේ.
  • සේවාලාභී පැතිකඩ: ශ්‍රී ලංකාවේ පුරවැසියෙකු, වයස අවුරුදු 18 ට වැඩි සහ අයදුම් කරන අවස්ථාවේ අවුරුදු 70 ට නොවැඩි.
  • සේවා ගාස්තු: රු.5,000 සිට + VAT
  • මුද්දර ගාස්තු: ලැබිය යුතු මුළු මුදල් වලින් 1%
  • තක්සේරු ගාස්තු, CRIB වාර්තා ගාස්තු, රක්ෂණ වාරික පහසුකම් වර්ගය සහ උපකරණ වර්ගය මත පදනම්ව වෙනස් වේ.
  • ප්‍රමාද වූ වාරික සහ ගෙවිය යුතු අනෙකුත් ගාස්තු සඳහා ප්‍රමාද ගෙවීම් ගාස්තු හිඟ මුදල් මත මාසිකව 4% බැගින් ගණනය කෙරේ.
  • කල්බදු පහසුකම පෙර අවසන් කිරීමකදී - අනාගත වාරික මත වට්ටමක් තනිකරම සමාගමේ අභිමතය පරිදි වේ.
  • රජය හෝ වෙනත් ආදායම් බලධාරීන් විසින් කලින් කලට පැනවිය හැකි වෙනත් අයකිරීම්
2 උප ණය පහසුකම් උප ණය පහසුකම යනු සක්‍රීය කොන්ත්‍රාත්තුවක කල්බදු වත්කමට එරෙහිව ලබා දෙන අමතර ණය පහසුකමකි.
  • තරඟකාරී වාරික
  • ආරක්‍ෂාව : කල්බදු පහසුකම සම්පූර්ණයෙන් ගෙවා නිම කරන තෙක් අදාල කල්බදු වත්කම මත බද්දක් ඇත
  • ආපසු ගෙවීම: පූර්ව එකඟ වූ කාලසටහනකට අනුව සමාන වාරික, ව්‍යුහගත හෝ බුලට් ගෙවීම්.
  • කාල සීමාව අදාල කල්බදු පහසුකමේ ඉතිරි කාල සීමාවට සීමා වේ.
  • ඵලදායී පොලී අනුපාතය 20% -35% දක්වා
  • සේවා ගාස්තු රු 5,000 + VAT සිට
  • තක්සේරු ගාස්තු, CRIB වාර්තා ගාස්තු, රක්ෂණ වාරික පහසුකම් වර්ගය සහ උපකරණ වර්ගය අනුව වෙනස් වේ
  • රජය හෝ වෙනත් ආදායම් බලධාරීන් විසින් කලින් කලට පැනවිය හැකි වෙනත් අයකිරීම්.
  • ප්‍රමාද වූ වාරික ගෙවීම් සඳහා ප්‍රමාද ගාස්තු, සහ අනෙකුත් ගාස්තු හිඟ මුදල් මත මාසිකව 4% බැගින් ගණනය කෙරේ.
  • කල් ඉකුත් නොවූ කාල සීමාව මත,පෙර අවසන් කිරීම සඳහා පදනම් වූ ගාස්තුවක් අය කරනු ලැබේ.
3 ව්‍යාපාර ණය/ උකස් ණය CFC කෙටි හා මධ්‍ය කාලීන මූල්‍ය පහසුකම් ලියාපදිංචි ව්‍යාපාරික ආයතන සඳහා යන්ත්‍රෝපකරණ සහ උපකරණ මිලදී ගැනීම, කාරක ප්‍රාග්ධන අවශ්‍යතා සහ ව්‍යාපාර පුළුල් කිරීම සඳහා පහසුකම් සපයයි.
  • ණය කාලය: මාස 3 සිට 60 දක්වා
  • ආපසු ගෙවීම: පූර්ව එකඟ වූ කාලසටහනකට අනුව සමාන වාරික, ව්‍යුහගත හෝ බුලට් ගෙවීම්.
  • එකඟ වූ ස්ථාවර අනුපාතයකට හිඟ ශේෂය මත පොලී අය කෙරේ.
  • ආරක්ෂාව සදහා ඇපකරුවන්, ස්ථාවර තැන්පතු, දේපළ උකස් කිරීම, වාහන සඳහා බදු හෝ වෙනත් සමාගම සුදුසු පරිදි ආරක්‍ෂාවක් ලෙස ඉල්ලා සිටිය හැක.
  • සේවාලාභියා ණය කාලය සඳහා CF රක්ෂණ තැරැව්කරුවන් හරහා අඩුවන කාලීන සහතික රක්ෂණ ආවරණයක් ලබා ගැනීමට අවශ්‍ය වේ.
  • වාරික ගෙවීම් සඳහා පසු දින චෙක්පත් ලබා ගනු ලැබේ.
  • සේවාලාභී පැතිකඩ: වයස අවුරුදු 18 ට වැඩි ශ්‍රී ලංකාවේ පුරවැසියෙකු වන අතර අයදුම් කරන අවස්ථාවේ අවුරුදු 60 ට නොවැඩි විය යුතුය. ව්‍යාපාරය ලියාපදිංචි කර අවම වශයෙන් වසර 5ක් ක්‍රියාත්මකව තිබිය යුතුය.
  • ඵලදායී පොලී අනුපාතය : වාර්ෂිකව 20% සිට ඉහළට
  • සේවා ගාස්තු රු.10,000 සිට 100,000 + VAT
  • මුද්දර ගාස්තු : ණය වටිනාකමින් 0.1%
  • නීති ගාස්තු : රු.10,000 +VAT
  • තක්සේරු ගාස්තු, ලේඛන ගාස්තු, රක්ෂණ වාරික සේවාදායකයාගේ අවශ්‍යතාවය අනුව වෙනස් වේ.
  • පෙර අවසන් කිරීම සඳහා හිඟ ප්‍රාග්ධන වටිනාකමින් 5%ක ගාස්තුවක් අය කෙරේ.
  • ප්‍රමාද වූ වාරික ගෙවීම් සඳහා ප්‍රමාද ගාස්තු, සහ අනෙකුත් ගාස්තු හිඟ මුදල් මත මාසිකව 3% බැගින් ගණනය කෙරේ.
  • රජය හෝ වෙනත් ආදායම් බලධාරීන් විසින් කලින් කලට පැනවිය හැකි වෙනත් අයකිරීම්.
4 ලියාපදිංචි සහ ලියාපදිංචි නොකළ වාහන අලෙවිකරුවන් සඳහා අලෙවි නියෝජිත ණය මෙය ලියාපදිංචි සහ ලියාපදිංචි නොකළ වාහන මිලදී ගැනීම සහ විකිණීම සම්බන්ධ අලෙවි නියෝජිත අංශය සඳහා කෙටි කාලීන මූල්‍ය පහසුකමකි. මෙම පහසුකම CF හරහා ආරක්ෂිත වාහනවල කල්බදු ස්ථානගත කිරීම දිරිමත් කිරීම සඳහා සංවර්ධනය කර ඇත.
  • ණය කාලය: උපරිම මාස 03 ක කාලය.
  • ආපසු ගෙවීම: පොලීය මාසිකව ගෙවිය යුතු අතර ප්‍රාග්ධනය ණය කාලය තුළ ගෙවිය යුතුය.
  • එකඟ වූ ස්ථාවර අනුපාතයකට හිඟ ශේෂය මත පොලී අය කෙරේ.
  • ආරක්ෂාව ලියාපදිංචි නොකළ වාහන: මුල් ආනයන ලියකියවිලි ආරක්ෂාව ලෙස තබා ඇත. ලියාපදිංචි කළ වාහන : ලියාපදිංචි කිරීමේ සහතිකය සහ අහෝසි කිරීම (Deletion) (තිබේ නම්) ආරක්ෂාව ලෙස තබා ඇත. පොරොන්දු සටහන.ණය කළමනාකරුගේ අභිමතය පරිදි පුද්ගලික ඇපකරයක් ඉල්ලා සිටිය හැක
  • වාරික ගෙවීම් සඳහා පසු දින චෙක්පත් ලබා ගනු ලැබේ.
  • සේවාලාභී පැතිකඩ: ලියාපදිංචි වාහන ආනයනකරුවන්
  • අයදුම් කරන අවස්ථාවේ වයස අවුරුදු 18ට වැඩි සහ අවුරුදු 65ට නොවැඩි ශ්‍රී ලංකාවේ පුරවැසියෙක්. ලියාපදිංචි වාහන මිලදී ගැනීම සහ විකිණීම සඳහා සේවාදායකයා සම්බන්ධ විය යුතුය.
  • ඵලදායී පොලී අනුපාතය : වාර්ෂිකව 20% සිට ඉහළට
  • සේවා ගාස්තු රු.10,000 සිට 100,000 + VAT
  • මුද්දර ගාස්තු : ණය වටිනාකමින් 0.1%
  • නීති ගාස්තු : රු3750
  • තක්සේරු ගාස්තු, ලේඛන ගාස්තු, රක්ෂණ වාරික සේවාදායකයාගේ අවශ්‍යතාවය අනුව වෙනස් වේ.
  • ප්‍රමාද වූ වාරික ගෙවීම් සඳහා ප්‍රමාද ගාස්තු, සහ අනෙකුත් ගාස්තු හිඟ මුදල් මත මාසිකව 3% බැගින් ගණනය කෙරේ.
  • රජය හෝ වෙනත් ආදායම් බලධාරීන් විසින් කලින් කලට පැනවිය හැකි වෙනත් අයකිරීම්
5 ඔටෝ ලෝන් (Auto Loan) Auto loan පහසුකම ඉහළ ආදායම් ලබන පාරිභෝගිකයන් සඳහා මෝටර් රථයක්, SUV රථයක් හෝ වෑන් රථයක් මිලදී ගැනීමට හෝ මිලදී ගත් හෝ හිමිකාරී වාහනයක් උකස් කර හදිසි මුදල් අවශ්‍යතා සපුරාලීම සඳහා ඔවුන්ගේ මූල්‍ය අවශ්‍යතා සපුරාලීම සඳහා පහසුකම් පිරිනමනු ලැබේ. Auto loan මූල්‍යකරණ පහසුකම ජනප්‍රිය මෝටර් රථ, වෑන් සහ SUV රථ සඳහා සීමා වනු ඇත.
  • තරඟකාරී මාසික වාරික.
  • වටිනාකමට ණය (LTV) අනුපාතය : මහ බැංකුවේ උපදෙස් හා අයදුම්කරුගේ ණය සුදුසුකම් වලට අනුකූල වේ.
  • ණය කාලය: උපරිම මාස 60 දක්වා
  • ආපසු ගෙවීම: සමාන වාරික / අවශේෂ යෝජනා ක්‍රම
  • රක්ෂණය සහ පසුව අලුත් කිරීම් අපගේ රක්ෂණ තැරැව්කාර අනුබද්ධිත CF Insurance Brokers Pvt Ltd හරහා සිදු කළ යුතුය.
  • සේවාලාභී පැතිකඩ: ශ්‍රී ලංකාවේ පුරවැසියෙකු, අයදුම් කරන අවස්ථාවේ වයස අවුරුදු 18 සිට 70 දක්වා. අයදුම්කරුවන් කීර්තිමත් සමාගම්වල වැටුප් ලබන සේවකයින් හෝ අවම වශයෙන් වසර දෙකක කාලයක් ක්‍රියාත්මක වන ලියාපදිංචි ව්‍යාපාරික ආයතනයක හිමිකරුවන් විය හැකිය. අයදුම්කරුගේ මූල්‍ය පැතිකඩ සමාගමේ ණය දීමේ ප්‍රතිපත්තියට අනුකූල විය යුතුය Auto loan පහසුකම සඳහා අයදුම්කරුවන් අවම වශයෙන් ඇපකරුවන් දෙදෙනෙකු ඉදිරිපත් කළ යුතුය.
  • ඵලදායී පොලී අනුපාතය : වාර්ෂිකව 15% සිට
  • සේවා ගාස්තු : රු..7,500/-
  • මුද්දර ගාස්තු : ණය වටිනාකමින් 0.1%
  • තක්සේරු ගාස්තු, CRIB වාර්තා ගාස්තු, රක්ෂණ
  • පහසුකම සහ උපකරණ වර්ගය මත වාරික වෙනස් වේ.
  • රජය හෝ වෙනත් ආදායම් අධිකාරීන් විසින් කලින් කලට පැනවිය හැකි වෙනත් අයකිරීම් අදාළ විය හැක.
  • ප්‍රමාද වූ වාරික ගෙවීම් සඳහා ප්‍රමාද ගාස්තු, සහ අනෙකුත් ගාස්තු හිඟ මුදල් මත මාසිකව 4% බැගින් ගණනය කෙරේ.
  • හිඟ ප්‍රාග්ධන වටිනාකමින් 10% ක ගාස්තුවක් පෙර අවසන් කිරීමකදී අය කෙරේ.
6 ඔටෝ ලෝන් -එක්ස්ප්‍රස් කැශ් (Auto Loan - Express Cash ) Auto Loan Express Cash පහසුකම බැංකු ශ්‍රේණියේ පාරිභෝගිකයන් වෙත ඔවුන්ගේ මුල්‍ය අවශ්‍යතා සපුරාලීම සඳහා හදිසි මුදල් අවශ්‍යතාවකදී වාහනයක් උකස් කිරීම මගින් පහසුකම ලබාගත හැක. Auto loan - Express Cash මූල්‍යකරණ පහසුකම ජනප්‍රිය මෝටර් රථ, වෑන් සහ SUV රථ සඳහා සීමා වනු ඇත.
  • තරඟකාරී මාසික වාරික.
  • වටිනාකමට ණය (LTV) අනුපාතය : මහ බැංකුවේ උපදෙස් හා අයදුම්කරුගේ ණය සුදුසුකම් වලට අනුකූල වේ.
  • ණය කාලය: උපරිම මාස 12 දක්වා.
  • ආපසු ගෙවීම: මාස 12ක ව්‍යුහය සමග අවසන් වාරිකය බුලට් ගෙවීමක් ලෙස (පාරිභෝගිකයින්ට පහසුකම අවසන් කිරීමේ ගාස්තු නොමැතිව කඩින් කඩ ප්‍රාග්ධන ගෙවීම් හරහා තම ණයපහසුකම ප්‍රතිව්‍යුහගත කළ හැක)
  • රක්ෂණය සහ පසුව අලුත් කිරීම් අපගේ රක්ෂණ තැරැව්කාර අනුබද්ධිත CF Insurance Brokers Pvt Ltd හරහා සිදු කළ යුතුය.
  • සේවාලාභී පැතිකඩ: ශ්‍රී ලංකාවේ පුරවැසියෙකු, අයදුම් කරන අවස්ථාවේ වයස අවුරුදු 18 සිට 70 දක්වා.
  • අයදුම්කරුවන් කීර්තිමත් සමාගම්වල වැටුප් ලබන සේවකයින් හෝ අවම වශයෙන් වසර දෙකක කාලයක් ක්‍රියාත්මක වන ලියාපදිංචි ව්‍යාපාරික ආයතනයක හිමිකරුවන් විය හැකිය.
  • අයදුම්කරුගේ මූල්‍ය පැතිකඩ සමාගමේ ණය දීමේ ප්‍රතිපත්තියට අනුකූල විය යුතුය
  • Auto loan-Express cash පහසුකම සඳහා අයදුම්කරුවන් අවම වශයෙන් ඇපකරුවන් දෙදෙනෙකු ඉදිරිපත් කළ යුතුය.
  • ඵලදායී පොලී අනුපාතය : වාර්ෂිකව 16% සිට ඉහළට
  • සේවා ගාස්තු : රු..10,000/- + VATසිට
  • මුද්දර ගාස්තු : ණය වටිනාකමින් 0.1%
  • තක්සේරු ගාස්තු, CRIB වාර්තා ගාස්තු, රක්ෂණ පහසුකම සහ උපකරණ වර්ගය මත වාරික වෙනස් වේ.
  • රජය හෝ වෙනත් ආදායම් අධිකාරීන් විසින් කලින් කලට පැනවිය හැකි වෙනත් අයකිරීම් අදාළ විය හැක.
  • ප්‍රමාද වූ වාරික ගෙවීම් සඳහා ප්‍රමාද ගාස්තු, සහ අනෙකුත් ගාස්තු හිඟ මුදල් මත මාසිකව 4% බැගින් ගණනය කෙරේ.
  • පෙර අවසන් කිරීමකදී ගාස්තු අය නොකෙරේ.
7 එක්ස්ප්‍රස් OD(Express Cash OD) වසර 2කට වැඩි කාලයක් ලියාපදිංචි වී ක්‍රියාත්මක වන කුඩා හා මධ්‍ය පරිමාණ ව්‍යවසායක ව්‍යාපාර අංශයට,සහ දැනට සිටින හෝ පැරණි ගනුදෙනුකරුවන්ට ඔවුන්ගේ කාරක ප්‍රාග්ධන අවශ්‍යතා සඳහා මූල්‍ය පහසුකම් සැපයීම සඳහා Express OD පහසුකම් පිරිනමනු ලැබේ.
  • අනුමත සීමාව තුළ මුදල් ආපසු ගැනීමට සහ ගෙවීමට පාරිභෝගිකයින්ට අවසර ලැබේ.
  • දින 91 භාණ්ඩාගාර බිල්පත් (TB) අනුපාතය මත පදනම්ව විචල්‍ය අනුපාතයක් පිරිනමනු ලැබේ.
  • සෑම මාස 3 කට වරක් පහසුකම් අනුපාතය සංශෝධනය කෙරේ
  • අදාළ කාලසීමාව සඳහා ගෙවිය යුතු ප්‍රාග්ධනය මත පමණක් පොලිය අය කෙරේ.
  • සම්පූර්ණ ප්‍රාග්ධනය සහ පොලී සම්පූර්ණයෙන් අයකර ගත්තද සේවාලාභියා විසින් ඉල්ලා සිටින තුරු, සේවා කාලය අවසන් වීමට පෙර පහසුකම් වසා නොදමනු ඇත.
  • ණය කාලය: උපරිම මාස 12 දක්වා (පලමු මුදල් ආපසු ගැනීම)
  • ඵලදායී පොලී අනුපාතය : දින 91 භාණ්ඩාගාර බැඳුම්කර අනුපාතය+margin rate 5.5% සිට
  • ශ්‍රී ලංකා මහ බැංකුව විසින් කොන්ත්‍රාත් දිනයට පෙර වහාම ප්‍රකාශයට පත් කරන ලද දින 91 භාණ්ඩාගාර බිල්පත් අනුපාත මත බර තැබූ සාමාන්‍ය අනුපාතය මත පදනම්ව අදාළ පොලී අනුපාතය සෑම මාස තුනකට වරක් සංශෝධනය කරනු ලැබේ. වාර්ෂිකව) වසරකට 14% ක අවම අනුපාතයකට යටත් වේ.
  • සේවා ගාස්තු : රු..10,000/- + VATසිට
  • මුද්දර ගාස්තු : ණය වටිනාකමින් 0.1%
  • තක්සේරු ගාස්තු, CRIB වාර්තා ගාස්තු, රක්ෂණ පහසුකම සහ උපකරණ වර්ගය මත වාරික වෙනස් වේ.
  • පහසුකම් වර්ගය සහ උපකරණ වර්ගය මත වාරික වෙනස් වේ.
  • රජය හෝ වෙනත් ආදායම් අධිකාරීන් විසින් කලින් කලට පැනවිය හැකි වෙනත් අයකිරීම් අදාළ විය හැක.
  • ප්‍රමාද වූ වාරික ගෙවීම් සඳහා ප්‍රමාද ගාස්තු, සහ අනෙකුත් ගාස්තු හිඟ මුදල් මත මාසිකව 4% බැගින් ගණනය කෙරේ.
8 ඉතුරුම් ගිණුම් CF ළමා ඉතුරුම් ගිණුම් සිට ජ්‍යෙෂ්ඨ පුරවැසි ගිණුම් දක්වා පාරිභෝගිකයින් සඳහා විවිධ ඉතුරුම් විකල්ප සහ වඩා හොඳ ප්‍රතිලාභ සහතික කරයි අවශ්‍ය විටෙක මුදල් ආපසු ගැනීමේ පහසුව ද ඇත. ගෙවිය යුතු පොලී අනුපාතය ගිණුම් ශේෂය සහ ඉතුරුම් ගිණුමේ වර්ගය අනුව වෙනස් වේ.
  • ඉතුරුම් ගිණුම් පිළිබඳ විස්තර අපගේ වෙබ් අඩවියේ ප්‍රදර්ශනය කෙරේ.
  • ශ්‍රීලංකාවේ පුරවැසියන්/ද්විත්ව පුරවැසියන් වන සහ වයස අවුරුදු 18 හෝ ඊට වැඩි පුද්ගලයින්ගෙන් අයදුම්පත් පිළිගනු ලැබේ.
  • ඉතුරුම් ගිණුම් භාර ගැනීම සඳහා අදාළ වන නියමයන් සහ කොන්දේසි අයදුම්පත්‍රයේ පිටුපස ඇත. අයදුම්පත වෙබ් අඩවියෙන් බාගත කළ හැකිය.
  • ශ්‍රී ලංකාව තුළ ලියාපදිංචි ආයතනික සහ වෙනත් ආයතනවලින් අයදුම්පත් භාරගනු ලැබේ.
  • අලුත උපන් බිළිඳෙකු සහ වයස අවුරුදු 18 ට අඩු දරුවන් සඳහා "minor" ඉතුරුම් ගිණුම් විවෘත කළ හැකි අතර, මූලික ගිණුම් හිමියා ලෙස මාපියන් හෝ නීත්‍යානුකූලව පත් කර ඇති භාරකරු සැලකේ.
  • පොලී ගණනය කිරීම:
  • සියලුම ඉතුරුම් ගිණුම් සඳහා, පොලිය වාර්ෂිකව උපුටා දක්වන ලද සරල පොලී අනුපාතය මත දෛනික පදනමින් ගණනය කර මාසිකව ගිණුමට බැර කෙරේ.
  • CFC විසින් තෙවන පාර්ශවයන්ට කිසිදු තොරතුරක් හෙළි නොකරන අතර පාරිභෝගික තොරතුරු වල රහස්‍යභාවය පවත්වා ගැනීමට අපි බැඳී සිටිමු. කෙසේ වෙතත්, නියාමන අධිකාරියක් FIU, IRD වැනි පාරිභෝගිකයෙකුගේ විස්තර හෝ අධිකරණ නියෝගයකින් ඉල්ලා සිටින්නේ නම්, පාරිභෝගිකයාගේ එවැනි තොරතුරු අදාළ බලධාරීන්ට ලබා දීමට සමාගම බැඳී සිටී.
  • ශ්‍රී ලංකා මහ බැංකුව විසින් නියාමනය කරනු ලබන මූල්‍ය ආයතනයක බලපත්‍ර අවලංගු කිරීම හෝ අත්හිටුවීමකදී තැන්පත්කරුවෙකුට ශ්‍රී ලංකා තැන්පතු රක්ෂණ සහ ද්‍රවශීලතා ආධාරක යෝජනා ක්‍රමය යටතේ උපරිම වශයෙන් රු. 1,100,000/= ලබා ගැනීමට සුදුසුකම් ලබයි.
  • අක්‍රිය ගිණුම :ළමා ඉතුරුම් ගිණුම හැර අනෙකුත් සියලුම ඉතුරුම් ගිණුම් වසරක කාලයක් සඳහා ගනුදෙනුකරුවන්ගේ මැදිහත්වීමක් හෝ ගනුදෙනුවක් සිදුවී නොමැති නම් අක්‍රිය ගණයට වැටිය හැක. වසර 5ක කාලයක් අක්‍රියව පවතින ගිණුම් මහ බැංකුව වෙත වාර්තා කෙරේ. එවැනි ගිණුමක් නැවත සක්‍රිය කිරීමට, ගිණුම් හිමියා/හිමියන් පුද්ගලිකව සමාගම වෙත පැමිණිය යුතුය.
  • අපගේ ගිණුම්වලට අදාළ නවතම අනුපාත,ගාස්තු අපගේ වෙබ් අඩවියේ ප්‍රදර්ශනය කර ඇත(https://cf.lk/products-services/#savings)
  • ඉතුරුම් ගිණුමක අවශ්‍ය අවම ශේෂය පවත්වා නොගැනීම සඳහා අය කරන ගාස්තුව රු. 25ක් වන අතර එය කැලැන්ඩර මාසය අවසානයේදී අදාළ ඉතුරුම් ගිණුමට හර කරනු ලැබේ.
  • ගිණුමක් විවෘත කිරීමට අවශ්‍ය අවම ශේෂය සහ ගිණුමක පවත්වාගෙන යා යුතු අවම ශේෂය: 1. ළමා ඉතුරුම් ගිණුම්- Rs 500/= 2. වෙනත් ඉතුරුම් ගිණුම් - Rs 1,000/= 3. එක්සෙල් ඉතුරුම් ගිණුම් - Rs. 10,000/=
  • ඉතුරුම් ගිණුමක් වසා දැමීම සඳහා ගාස්තු අය නොකෙරේ.
9 ස්ථාවර තැන්පතු ස්ථාවර තැන්පතු ගිණුමක් මඟින් තැන්පත්කරුවෙකුට ඉහළ පොලී අනුපාතයක් උපයා ගැනීමට හැකියාව ලැබේ. පොලිය මාසිකව හෝ කල් පිරෙන විට ගෙවනු ලැබේ.
  • තැන්පතු කාලය: මාස 1 සිට 60 දක්වා.
  • තැන්පත්කරුවන් ශ්‍රී ලංකාවේ පුරවැසියන්/ද්විත්ව පුරවැසියන් විය යුතු අතර වයස අවුරුදු 18 හෝ ඊට වැඩි විය යුතුය.
  • ශ්‍රී ලංකාව තුළ ලියාපදිංචි ආයතනික සහ වෙනත් ආයතනවලින් තැන්පතු පිළිගනු ලැබේ.
  • ස්ථාවර තැන්පතු භාර ගැනීම සඳහා අදාළ වන නියමයන් සහ කොන්දේසි වෙබ් අඩවියෙන් බාගත කිරීමට ඇති අයදුම්පත්‍රයේ පිටුපස ඇත.
  • තැන්පතු දිනට වයස අවුරුදු 60 සම්පූර්ණ කළ පුද්ගලයෙකු ජ්‍යෙෂ්ඨ පුරවැසි ගිණුමක් විවෘත කිරීමට සුදුසුකම් ලබයි. ජ්‍යෙෂ්ඨ පුරවැසියෙකුට තැන්පතු දිනට වයස අවුරුදු 60ක් විය යුතු තනිව හෝ වෙනත් පුද්ගලයෙකු සමඟ එක්ව ගිණුමක් විවෘත කළ හැක.
  • තැන්පතු හිමියන්ට මාසිකව හෝ කල්පිරීමේදී පොලී ගෙවීම් ලබාගැනීමට තෝරාගත හැක. අනුපාත වාර්ෂික පදනමින් උපුටා දක්වා ඇති අතර පොලී සරල අනුපාතවලට එකතු වන අතර කල්පිරීමේදී පොලී ගෙවිය යුතු ස්ථාවර තැන්පතු කාල සීමාව අවසානයේ පමණක් ගණනය කර ගෙවනු ලැබේ. මාසික පොලී ගෙවීම් සම්බන්ධයෙන්, පොලිය ගණනය කරනු ලබන්නේ වසරකට එකඟ වූ පොලී අනුපාතය යෙදීමෙන් සහ මාස 12 කින් බෙදීමෙනි.
  • ශ්‍රී ලංකා මහ බැංකුවේ මූල්‍ය බුද්ධි ඒකකය විසින් නියම කර ඇති අවශ්‍යතා සම්බන්ධයෙන් පාරිභෝගිකයා සමාගම විසින් ඉල්ලා සිටින තොරතුරු හෙළි නොකරන්නේ නම්, ඕනෑම තැන්පතුවක් භාර ගැනීම ප්‍රතික්ෂේප කිරීමේ අයිතිය CFC සතු වේ.
  • සියලුම ස්ථාවර තැන්පතු හිමියන් ඔවුන් සතු තැන්පතුවලට එරෙහිව පහත පහසුකම් සඳහා සුදුසුකම් ලබයි. 1.තාවකාලික ආපසු ගෙවීම් 2.පෙර අනුමත තාවකාලික මුදල් ආපසු ලබා ගැනීම සඳහා ATM කාඩ්පත. 3.ඇපකර ලිපි 4.ණය පහසුකම් වලට එරෙහිව තැන්පතු සහතිකය පැවරීම 5.සංචාරක වීසා අවශ්‍යතා සඳහා ශේෂය තහවුරු කිරීමේ ලිපි ලබා ගන්න. 6.CF Kalin Poli - තැන්පතු ප්‍රාග්ධනය නොවෙනස්ව පවතින අතරම, මෙම යෝජනා ක්‍රමය මඟින් තැන්පත්කරුට ඔහුගේ/ඇයගේ කල්පිරීම හෝ මාසික පොලිය වට්ටමකට යටත්ව කල්තියා ලබා ගැනීමට හැකියාව ලැබේ.
  • CFC විසින් තෙවන පාර්ශවයන්ට කිසිදු තොරතුරක් හෙළි නොකරන අතර පාරිභෝගික තොරතුරු වල රහස්‍යභාවය පවත්වා ගැනීමට සමාගම බැඳී සිටී. කෙසේ වෙතත්, නියාමන අධිකාරියක් FIU, IRD වැනි පාරිභෝගිකයෙකුගේ විස්තර හෝ අධිකරණ නියෝගයකින් ඉල්ලා සිටින්නේ නම්, එම තොරතුරු අදාළ අධිකාරියට ලබා දීමට සමාගම බැඳී සිටී.
  • ශ්‍රී ලංකා මහ බැංකුව විසින් නියාමනය කරනු ලබන මූල්‍ය ආයතනයක බලපත්‍ර අවලංගු කිරීම හෝ අත්හිටුවීමකදී තැන්පත්කරුවෙකුට ශ්‍රී ලංකා තැන්පතු රක්ෂණ සහ ද්‍රවශීලතා ආධාරක යෝජනා ක්‍රමය යටතේ උපරිම වශයෙන් රු. 1,100,000/= ලබා ගැනීමට සුදුසුකම් ලබයි.
  • අක්‍රිය තැන්පතු:තැන්පතු ගිණුමක් වසර දහයකට වැඩි කාලයක් ස්වයංක්‍රීයව අලුත් කර ඇත්නම් තැන්පත්කරුගේ කිසිදු ලිපි හුවමාරුවකින් හෝ මැදිහත්වීමකින් තොරව එම ගිණුම් අක්‍රිය එකක් ලෙස සැලකේ. ශ්‍රී ලංකා මහ බැංකුව එවැනි තැන්පතු පිළිබඳ විස්තර ඉල්ලා සිටින්නේ නම් සහ එම තැන්පතු මහ බැංකුවට පැවරීමට නියෝගයක් ලබා දෙන්නේ නම්, සමාගම එසේ කිරීමට බැඳී සිටී. පසුව තැන්පත්කරුවෙකු එවැනි තැන්පතුවක් ඉල්ලා සිටින්නේ නම් තැන්පත්කරුට මහ බැංකුවෙන් එම තැන්පතුවට හිමිකම් පෑමට සිදුවේ.
  • අපගේ ගිණුම්වලට අදාළ නවතම අනුපාත,ගාස්තු අපගේ වෙබ් අඩවියේ ප්‍රදර්ශනය කර ඇත(https://cf.lk/products-services/#deposits)
  • ස්ථාවර කාලපරිච්ඡේද සඳහා තැන්පතු නියමිත කාලයට පෙර ආපසු ලබා ගත නොහැකි නමුත් විශේෂ අවස්ථා වලදී තැන්පතු වල සියලුම කාණ්ඩවල මුදල් ආපසු ගැනීම සඳහා වන අයදුම්පත් කල් පිරෙන දිනට පෙර සති එකක දැනුම්දීමක් ලැබීමෙන් පසුව සලකා බලනු ලැබේ.තැන්පත් කරන ලද මුදල් හෝ එහි යම් කොටසක් කල්පිරීමට පෙර ආපසු ලබා ගන්නේ නම්, තැන්පතු කාලය අනුව අඩු පොලී අනුපාතයක් යොදනු ලබන අතර ගෙවන ලද අතිරික්ත පොළිය සමාගමට ආපසු ගෙවනු ලැබේ. එම අතිරික්ත ගෙවීම තැන්පතුවේ තබා ඇති ප්‍රාග්ධනයෙන් අඩු කිරීමට සමාගමට හිමිකම් ඇත. තැන්පතු සහතිකය නිසිලෙස අනුමත කර අප වෙත ආපසු ලබා දෙන්නේ නම් මිස කිසිදු කොටසක් හෝ සම්පූර්ණ මුදල නිදහස් කරනු නොලැබේ.
  • කලින් මුදල් ආපසු ගැනීමකදී සම්පූර්ණ තැන්පතු කාලය අනුව පහත අනුපාත වගුව අදාළ වේ. මාසයකට වැඩි සහ මාස 12 දක්වා 4% වා.අ මාස 12 ට වැඩි සහ මාස 24 දක්වා 5% වා.අ මාස 24 ට වැඩි සහ මාස 60 දක්වා 6% වා.අ
  • තාවකාලික ආපසු ගෙවීම් මත තැන්පතුවේ අදාළ පොලියට වඩා 4% අමතර සේවා ගාස්තුවක් අය කෙරේ. පොලී ආපසු ලබා ගත් මුදල මත ගණනය කරනු ලබන අතර දෛනික හිඟ ශේෂය මත ගණනය කරනු ලැබේ.
  • පෙර අනුමත තාවකාලික ණය පහසුකම් සඳහා ATM කාඩ්පතක් රු. 500/= ලබා ගත හැක.
  • ඇපකර ලිපි නිකුත් කිරීම සඳහා අයකිරීම්: ඇපකර ලිපි නිකුත් කිරීම සඳහා තැන්පතු මුදලින් 1.0%- 1.5%ක් අය කෙරේ.
  • තෑන්පතු ශේෂය තහවුරු කර VISA අරමුණු සඳහා නිකුත් කරන ලිපි සඳහා දෙවන ලිපියේ සිට ගාස්තුව - රු.250/-
  • මුල් සහතිකය අස්ථාන ගත වූ පසු නැවත ඒ වෙනුවෙන් තැනපතු සහතිකයන් නිකුත් කිරීම සඳහා ගාස්තුව - රු. 150/-
10 ඩෙබිට් කාඩ්පත CF VISA ඩෙබිට් කාඩ්පත භාවිතා කිරීමෙන්, ඉතුරුම් ගිණුම් හිමියන්ට ලොව පුරා VISA සක්‍රීය ATM යන්ත්‍ර හරහා මුදල් ලබා ගැනීමට හැකි වේ. ලොව පුරා වෙළඳ නියෝජිතයන් වීසා සක්‍රීය කිරීම හරහා භාණ්ඩ හා සේවා සඳහා ගෙවීමට ද කාඩ්පත භාවිත කළ හැක.
  • ළමා ඉතුරුම් ගිණුම් හිමියන් හැර අනෙකුත් සියලුම පුද්ගලයින් ඩෙබිට් කාඩ්පතක් සඳහා අයදුම් කිරීමට සුදුසුකම් ලබයි.
  • ඩෙබිට් කාඩ්පතට අදාළ වන නියමයන් සහ කොන්දේසි ඩෙබිට් කාඩ් අයදුම්පත්‍රයේ පිටුපස දක්වා ඇත.
  • ඩෙබිට් කාඩ්පත පාරිභෝගිකයා අතට පත් කරන අවස්ථාවේදී කාඩ්පත් ගනුදෙනු සඳහා පවතින පහසුකම් සහ ගාස්තු සහිත ලිපියක් නිකුත් කෙරේ. එම ලිපියේම ඕනෑම විමසීමක් සඳහා සම්බන්ධ කර ගත හැකි දුරකථන අංක ද ලබා දී ඇත. ඩෙබිට් කාඩ්පතේ පිටුපසින් “HOTLINE” අංකයක් මුද්‍රණය කර ඇති අතර CF ස්ථානවල ස්ථාපනය කර ඇති ATM යන්ත්‍රවල පාරිභෝගික විමසුම් සඳහා වෙනත් ක්ෂණික ඇමතුම් අංකයක් ප්‍රදර්ශනය කෙරේ. ඩෙබිට් කාඩ්පත් සොරකම් කිරීම හෝ නැතිවීමකදී පාරිභෝගිකයාට මෙම අංකවලින් සම්බන්ධ විය හැකි අතර සහ කාඩ්පත අවහිර කරන ලෙස ඔවුන්ට දැනුම් දෙන්න.
  • ඩෙබිට් කාඩ් ගනුදෙනු සඳහා අදාළ ගාස්තු පහත පරිදි වේ. ඩෙබිට් කාඩ් නිකුත් කිරීම රු. 500/=
  • ATM මුදල් ආපසු ගැනීමේ ගාස්තු CF ස්වයංක්‍රීය ටෙලර් යන්ත්‍ර හරහා - ගාස්තු නැත කොමර්ෂල් බැංකු ස්වයංක්‍රීය ටෙලර් යන්ත්‍ර - Rs.25/= Lanka Pay වීසා බලපත්‍ර සහිත ස්වයංක්‍රීය ටෙලර් යන්ත්‍ර - රු. 30/= විදේශ වීසා පහසුකම් සහිත ස්වයංක්‍රීය ටෙලර් යන්ත්‍ර - රු. 250/=
  • ස්වයංක්‍රීය ටෙලර් යන්ත්‍ර හරහා ශේෂ විමසුම Commercial Bank / Lanka Pay VISA ස්වයංක්‍රීය ටෙලර් යන්ත්‍ර -Rs. 7.50 Overseas විදේශ වීසා පහසුකම් සහිත ස්වයංක්‍රීය ටෙලර් යන්ත්‍ර - Rs.50/=
  • ඩෙබිට් කාඩ්පත හරහා සිදු කරනු ලබන සියලුම ගනුදෙනු වලදී කාඩ්පත් හිමියාට නොමිලේ කෙටි පණිවුඩයක් මාර්ගගතව ක්‍රියාත්මක වේ.
11 CF ක්ලික් ජංගම යෙදුම CF ජංගම යෙදුම Android සහ IOS ජංගම දුරකථන සඳහා ලබා ගත හැකිය. මෙම යෙදුම පාරිභෝගිකයින්ට CF ඉතුරුම් ගිණුමක් භාවිතයෙන් මූල්‍ය ගනුදෙනු සිදු කිරීමට ඉඩ සලසයි, තවද ගනුදෙනුකරුවන්ගේ ඉතුරුම් ගිණුම් ශේෂයන්, ගනුදෙනු ඉතිහාසය, සක්‍රීය ස්ථාවර තැන්පතු, ණය පහසුකම් සහ CF සමඟ රක්ෂණ පහසුකම් ආදිය පිළිබඳ තොරතුරු සඳහා පහසු ප්‍රවේශයක් ලබා ගත හැකිය.
  • ළමා ඉතුරුම් ගිණුම් හිමියන් හැර අනෙකුත් සියලුම පුද්ගලයින්ට යෙදුම හරහා ලබා ගත හැකි පහසුකම් භුක්ති විඳිය හැකිය.
  • ඉතුරුම් නොවන ගිණුම් හිමියන්ට ද යෙදුම බාගත කර ගණක යන්ත්‍ර, පොලී අනුපාත ආදිය ඇතුළු නිෂ්පාදන සහ සේවා පිළිබඳ තොරතුරු ලබා ගත හැක.
  • දැනට සිටින ගිණුම් හිමියන්ට යෙදුම භාවිතයෙන් ස්ථාවර තැන්පතු විවෘත කළ හැකි අතර උපයෝගිතා බිල්පත් ගෙවීමේ පහසුකමද ඇත.
  • දැනට CF ක්ලික් ජංගම යෙදුම හරහා ගනුදෙනුකරුවන් විසින් සිදු කරන ගනුදෙනු සඳහා කිසිදු ගාස්තුවක් අය නොකෙරේ
12 Centrix ඩිජිටල් ගෙවීම් යෙදුම Centrix ඔබේ මූල්‍ය සහ ජීවන රටා අවශ්‍යතා විධිමත් කිරීම සඳහා නිර්මාණය කර ඇති ජංගම යෙදුමකි, බැංකු ගිණුම් වෙත ආරක්ෂිත ප්‍රවේශය, පහසු උපයෝගිතා සහ බිල්පත් ගෙවීම්, සහ LankaQR හරහා වෙළඳ ගෙවීම්. එහි උසස් ඩිජිටල් ආරක්‍ෂාව මූල්‍ය ලුහුබැඳීම සඳහා සවිස්තර වාර්තා සපයන අතරම, ඔබේ දත්ත සහ ගනුදෙනු ආරක්‍ෂා කිරීම සහතික කරයි. යෙදුම Google Play Store සහ Apple App Store හි ඇත.
  • ● JustPay ගෙවීම් පහසුකම ● ඕනෑම බිල්පත් ගෙවන්න ● Credit Card පියවීම් ● උපයෝගිතා ගෙවීම් ● LankaQR වෙළඳ ගෙවීම් ● රජයේ ගෙවීම ● මුදල් මාරු කිරීම (CF සිට CF සහ CF සිට වෙනත්, වෙනත් අය වෙත)
  • නව පරිශීලකයින් සාර්ථක ලෙස ගොඩබෑම සහ නියාමන අවශ්‍යතාවලට අනුකූල වීම සඳහා CentriX Customer Due Diligence (CDD) Know Your Customer (KYC) ක්‍රියාවලියට අනුගත විය යුතුය.
  • CentriX හි සියලුම මෙහෙයුම් සඳහා ගනුදෙනු ගාස්තු අය නොකෙරේ, අපගේ පරිශීලකයින් සඳහා පිරිවැය-ඵලදායී ප්‍රවේශය සහ බාධාවකින් තොරව මූල්‍ය ගනුදෙනු සහතික කෙරේ.
13 සෙන්ට්‍රල් ෆිනෑන්ස් කුලී කොන්ත්‍රාත් අංශය CF Contract Hire සමාගම් සඳහා දිගුකාලීන වාහන කුලියට ගැනීමේ පහසුකම
  • එක් වාහනයක් හෝ වාහන සමූහයක් සඳහා පහසුකම්
  • සම්පූර්ණ නඩත්තු රක්ෂණය සහ ආදායම් බලපත්‍රය
  • යාන්ත්‍රික දෝෂ හෝ අනතුරු සිදුවීමක දී 24/7 සේවාව ලබා ගත හැක
  • මාසික වාරිකය වෙළඳ නාමය වාහන මාදිලිය (මිලදී ගැනීමේ මිල), නඩත්තුව සහ රක්ෂණ වියදම් අනුව වෙනස් වේ.
  • ගිවිසුම් අත්සන් කරන අවස්ථාවේදී ගිවිසුම් වටිනාකමෙන් 1%ක මුද්දර ගාස්තුව ගෙවිය යුතුය.
  • මාසික වාරිකය VAT බද්දට යටත් වේ. කලින් කලට හඳුන්වාදෙන ගාස්තු සහ වෙනත් අය කිරීම් ද යටත් වේ.
  • අමතර කිලෝමීටර් ගාස්තුව,මෝටර් රථ සඳහා රු.14/- සිට රු.17/- දක්වා + VAT, වෑන් රු. 17/- සහ ද්විත්ව කැබ්/ජීප්/ට්‍රක් රථ සඳහා රු.22/- + SSCL +VAT
  • ප්‍රමාද වූ වාරික ගෙවීම් සඳහා ප්‍රමාද ගාස්තු, සහ අනෙකුත් ගාස්තු හිඟ මුදල් මත මාසිකව 3% බැගින් ගණනය කෙරේ.
14 CF Budget Hire, Whizz and Short Hire ස්වයං ධාවන ත කෙටි කාලීන පදනම මත කුලියට මෝටර් රථ ලබා ගත හැකිය.
  • දෛනික වාරිකය
  • මැනුවල් ගියර් පද්ධතිය සහ ස්වයංක්‍රිය ගියර් පද්ධතිය
  • CF Budget Hire: දෛනික වාරිකය රු 2,300- රුs 3,400 (වාහන වර්ගය අනුව) VAT සහ මුද්දර ගාස්තු සමග දවසකට උපරිම ධාවනය 100 KM අමතර කිලෝමීටරයක් සඳහා ගාස්තුව රු 15 to රු 18 + Vat වාහන වර්ගය අනුව
  • CF Whizz: දෛනික වාරිකය රු 3,700 -රු 4,800 (වාහන වර්ගය අනුව) VAT සහ මුද්දර ගාස්තු සමග දවසකට උපරිම ධාවනය 80 KM to 100 KM අමතර කිලෝමීටරයක් සඳහා ගාස්තුව රු 15 to රු 18 + Vat වාහන වර්ගය අනුව
  • CF Short Hire: i) දෛනික පදනම දෛනිකව රු 3,700 -රු 6,700 (වාහන වර්ගය අනුව) VAT සහ මුද්දර ගාස්තු සමග දවසකට උපරිම ධාවනය 80 KM අමතර කිලෝමීටරයක් සඳහා ගාස්තුව රු 15 to රු 18 + Vat වාහන වර්ගය අනුව (i) මාසික පදනම මාසිකව රු 91,000-රු 140,000(වාහන වර්ගය අනුව) VAT සහ මුද්දර ගාස්තු සමග දවසකට උපරිම ධාවනය 2,500 KM අමතර කිලෝමීටරයක් සඳහා ගාස්තුව රු 15 to රු 18 + Vat වාහන වර්ගය අනුව
  • වාරික සඳහා කලින් කලට හඳුන්වාදෙන ගාස්තු,බදු සහ වෙනත් අය කිරීම් ද යටත් වේ.
15 Park & Go අපගේ ශාඛාවල සහ අනුමත වාහන අංගනවල පිහිටා ඇති භෞතික අඩවි වන අතර, CF පාරිභෝගිකයින්ට සහ බාහිර ගනුදෙනුකරුවන්ට තම වාහන ප්‍රදර්ශනය කිරීමට සහ විකිණීමට හෝ විකිණීමට ඇති තෝරාගත් වාහන පරාසයකින් මිලදී ගැනීමට තෝරා ගත හැකිය.
  • ගැණුම්කරුවන් සඳහා පහසුකම් වාහන පරාසයක් බැලීමට, පරීක්ෂා කිරීමට සහ සංසන්දනය කිරීමට අවස්ථාවක් සෙන්ට්‍රල් ෆිනෑන්ස් සමාගම PLC සහ අපගේ පූර්ණ අනුබද්ධ CF Insurance Brokers (Pvt) Ltd හරහා තක්සේරු කිරීම්, මුල්‍යකරණය, ලියාපදිංචිය සහ රක්ෂණ සේවා වැනි සේවාවන් ස්ථානයකින් ලබා ගත හැක
  • විකුණුම්කරුවන් සඳහා පහසුකම් වාහන අලෙවි සේවා සඳහා ප්‍රවේශය. පැය 24 ප්‍රදර්ශනයට තබා ඇති වාහන සඳහා ආරක්ෂාව සහ රක්ෂණය ප්‍රදර්ශනයට තබා ඇති වාහන නොමිලේ නඩත්තු කිරීම (සෝදා පිරිසිදු කිරීමට සීමා වේ). අමතර වියදමකින් තොරව වාහනය විකිණීමට ප්‍රචාරණ සහ ප්‍රවර්ධන සහාය.
  • වාහන අලෙවිකරුවන්ගෙන් වාහන ප්‍රදර්ශනය සහ විකිණීම සඳහා කිසිදු ගාස්තුවක් අය නොකෙරේ.
  • වාහනය මුදලින් මිලදී ඇත්නම් පහත ව්‍යුහය මත ගැනුම්කරුවන්ගෙන් සේවා ගාස්තුවක් අය කෙරේ: 1) වාහන වටිනාකම රු1,000,000 සහ ඊට අඩු - සේවා ගාස්තු මුදල රු.10,000/- + Vat 2) වාහන වටිනාකම above රු1,000,000 - සේවා ගාස්තු මුදල රු.25,000/- + Vat
  • සෙන්ට්‍රල් ෆිනෑන්ස් හරහා අදාළ වාහනය සඳහා ලීසිං පහසුකමක් ලබා ගන්නා බැවින් ගැනුම්කරුවන්ගෙන් වෙනත් ගාස්තු හෝ ගාස්තු අය නොකෙරේ.
16 Careka.lk & Tukeka.lk Careka.lk යනු විකිණීමට ඇති සියලුම වර්ගයේ වාහනවල මාර්ගගත ප්‍රචාරණයට පහසුකම් සැලසීම කෙරෙහි පමණක් අවධානය යොමු කරන වාහන වෙළෙඳ වෙබ් අඩවියකි. Tukeka.lk යනු ත්‍රිරෝද රථ විකිණීමට ඇති මාර්ගගත ප්‍රචාරණයට සහ විකිණීමට පහසුකම් සැලසීම කෙරෙහි පමණක් අවධානය යොමු කරන වාහන වෙළෙඳ වෙබ් අඩවියකි
  • මෙම වෙබ් අඩවි දෙකම අනාගත වාහන ගැනුම්කරුවන්ට සහ විකුණුම්කරුවන්ට පහත ප්‍රතිලාභ ලබා දෙයි:
  • කිසිදු ගාස්තුවකින් තොරව අන්තර්ජාලය හරහා වාහන ප්‍රචාරණය කරන්න.
  • විකිණීමට ඇති වාහන දහස් ගණනක් සංසන්දනය කිරීමේ විශේෂාංගය භාවිතයෙන් වෙබ් අඩවියේ ඒවා සංසන්දනය කිරීීමට හැකියාව
  • වෙබ් අඩවි හරහා සෙන්ට්‍රල් ෆිනෑන්ස් වෙතින් ලීසිං මිල ගණන් ලබා ගන්න.
  • CF රක්ෂණ තැරැව්කරුවන්ගෙන් රක්ෂණ මිල ගණන් ලබා ගන්න.
  • මෙම සේවාව සඳහා පාරිභෝගිකයින්ගෙන් කිසිදු ගාස්තුවක් අය නොකෙරේ

B) CFC වෙතින් නිෂ්පාදන සහ සේවා ලබා ගැනීමේ ක්‍රියා පටිපාටිය

CFC වෙතින් නිෂ්පාදන/සේවා ලබා ගැනීමට අපේක්ෂා කරන සියලුම අනාගත ගනුදෙනුකරුවන් ළඟම ඇති ශාඛාව වෙත පැමිණ හෝ සම්බන්ධ කර ගත යුතුය.

ශාඛා ස්ථාන සහ සම්බන්ධතා අංක අපගේ වෙබ් අඩවියේ ලබා ගත හැක. (https://cf.lk/contact- us/)

CFC හි බලයලත් නිලධාරියෙකු සමඟ පාරිභෝගිකයාගේ අවශ්‍යතා සම්බන්ධයෙන් සාකච්ඡාවකින් පසු පාරිභෝගිකයා ඉල්ලුම් පත්‍රයක් සම්පූර්ණ කිරීමට අවශ්‍ය වේ. ඉල්ලුම් කරන ලද සේවාව සම්බන්ධ ඕනෑම අදාළ ලියකියවිලි ඇගයීම සඳහා සැකසීමේ ශාඛාව වෙත භාර දිය යුතුය.

ඇගයීම් ක්‍රියාවලියේ කොටසක් ලෙස සමාගමේ බලයලත් නිලධාරියෙකු විසින් ව්‍යාපාර සහ නේවාසික පරිශ්‍ර පිළිබඳ විමර්ශනයක් සිදු කරනු ලැබේ.

C) අදාල පහසුකම් නියමිත කාලයට පෙර අහෝසි කිරීම් හෝ ගෙවා නිම කිරීම

ණය පහසුකම්:කල් ඉකුත් නොවූ කාල සීමාව මත පදනම්ව අදාල පහසුකම් සඳහා අනාගත වාරික මත වට්ටමක් ලබා දෙනු ඇත

තැන්පතු : අඩු පොලී අනුපාතිකයක් යටතේ CFC වෙත නියමිත දැනුම්දීමක් සහිතව අදාළ කාලසීමාව කල් පිරීමට පෙර මුදල් ආපසු ගැනීම් සඳහා අවසර දෙනු ලැබේ. තැන්පතු කාලසීමාව අනුව පොළිය යොදනු ලබන අතර එය මාසික පොලී ගෙවීමේ තැන්පතුවක් නම්, ගෙවූ අතිරික්ත පොළිය සමාගමට ආපසු ගෙවනු ලැබේ.තැන්පතු වල ඇති ප්‍රාග්ධනයෙන් අතිරික්ත ගෙවීම අඩු කිරීමට CFC හට හිමිකම් ලැබේ.

D) ණය පහසුකම් අයකර ගැනීම සඳහා වූ ක්‍රියාපටිපාටිය

CFC විසින් ගනුදෙනුකරුවන් හට ලබාදුන් ණය පහසුකම් නැවත අයකර ගැනීම පහසුකම් සැලසීමට සෑම උත්සාහයක්ම දරනු ඇත.

ගනුදෙනුකරුවන්ගේ සභාවය අනුව සමාගමේ සමස්ත ණය දීමේ ප්‍රතිපත්තිය තුළ පාරිභෝගිකයාට සරිලන පරිදි පහසුකම් නැවත සැලසුම් කිරීම සහ ප්‍රතිව්‍යුහගත කිරීම මෙම ප්‍රයත්නවලට ඇතුළත් විය හැකිය.

ගනුදෙනුකරුවන්ට තවමත් ගෙවීමට නොහැකි වූ විට, CFC හට එහි ගිවිසුම්ගත අයිතිවාසිකම් සහ රටේ නීතිවලට අනුකූලව ප්‍රතිසාධන ක්‍රියාමාර්ග ආරම්භ කිරීමට බල කෙරෙනු ඇත.

සමාගමේ බලයලත් නිලධාරීන්ගේ පැමිණීම් සහ අදාළ ගාස්තු

අදාල පහසුකමට එකඟ වූ ගෙවීම් සිදු නොවුනහොත් වාහනය සම්බන්ධයෙන් වරින් වර පරීක්‍ෂා කිරීමට සමාගමට අයිතිය ඇති බව කරුණාවෙන් දන්වන්න. එවැනි පරීක්‍ෂා කිරීම දිවා කාලයේ දී සමාගමේ බලයලත් නිලධාරීන්/ නියෝජිතයන් විසින් සිදු කරනු ලැබේ.මේ සම්බන්ධයෙන් ඔබගේ පූර්ණ සහයෝගය ලැබීමට අපේක්ෂා කරමු . ඉකුත් වූ වාරික ලබා ගැනීම සඳහා සමාගමේ නියෝජිතයෙකුට ඔබ වෙත පැමිණීමට සිදුවුවහොත්, ඔබේ පහසුකමට ණය එකතු කරන්නාගේ ගාස්තුවක් අය කෙරේ.

සැලකිය යුතු අසාර්ථකත්වය

ලීසිං පහසුකමේ වාරික දෙකක් හෝ එහි කොටසක් නොගෙවීම (අඛණ්ඩ හෝ අඛණ්ඩ නොවන) ලීසිං පහසුකමේ සැලකිය යුතු අසාර්ථක වීමක් ලෙස සලකනු ලැබේ.සැලකිය යුතු ගෙවීම අපොහොසත්වීම් සහ කඩිනම් ගෙවීම් පිළිබඳ දැනුම්දීමෙන් පසුව, සැලකිය යුතු අසාර්ථකත්වය පිළිබඳ නිවේදනයේ දක්වා ඇති කොන්දේසි වලට ඔබ අනුකූල නොවූ බව සලකනු ලබන දැනුම්දීම අනුව ගෙවිය යුතු සම්පූර්ණ මුදල ගෙවීමට ප්‍රමාණවත් නොවේ නම් සැලකිය යුතු අසාර්ථකත්වය පිළිබඳ දැන්වීම බලාත්මක වනු ඇත. සැලකිය යුතු අසාර්ථකත්වය පිළිබඳ දැන්වීමේ දක්වා ඇති පරිදි ගෙවීම් කිරීමට ඔබ අපොහොසත් වුවහොත් කොන්ත්‍රාත්තුව අවසන් කිරීමට සහ ගිවිසුමේ සහ විධිවිධානවල දක්වා ඇති නියමයන් සහ කොන්දේසිවලට අනුව බදු දී ඇති වාහනයේ/උපකරණ සන්තකයේ තබා ගැනීමට ඉල්ලීමට/ප්‍රතිසාධනය කිරීමට ක්‍රියා කිරීමට 2000 මූල්‍ය ලීසිං පනත යටතේ සමාගමට අයිතියක් ඇත.

ප්‍රමාද ගෙවීම් ගාස්තු සහ ණය එකතු කිරීම හා සම්බන්ධ අනෙකුත් ගාස්තු

හිඟ මුදල් / පියවීම් එකතු කිරීම සඳහා ගනු ලබන ප්‍රයත්නය සඳහා දරනු ලබන ගාස්තු අදාළ අනුපාතයට අනුකූලව ගණනය කරනු ලබන අතර අදාළ පහසුකමට හර කරනු ලැබේ.

අදාළ ගාස්තු පහත පරිදි වනු ඇත:

සක්‍රීය කොන්ත්‍රාත්තු ( හිඟ වාරික 6 කට අඩු ) ගෙවිය යුතු වටිනාකමින් 2.0% - 3.5%

අක්‍රීය කොන්ත්‍රාත්තු ( හිඟ වාරික 6 කට වැඩි ) ගෙවිය යුතු හිඟ මුදල් වටිනාකමින් 5% - 12% + 1.0% හිඟ වටිනාකමට වඩා වැඩිපුර එකතු කර ඇති මුදල

මේ සම්බන්ධයෙන් සමාගම විසින් දරනු ලබන සියලුම නීතිමය සහ අනෙකුත් වියදම් පාරිභෝගිකයා විසින් දරනු ලැබේ.

ගෙවීම් චෙක්පතක් අගරු වූ විට චෙක්පත් වටිනාකමෙන් 2.5% ක දඩ ගාස්තුවක් ගෙවිය යුතුය.

වාහනය නැවත ලබා ගැනීමේදී දරනු ලබන වියදම් පාරිභෝගිකයා විසින් දරනු ලැබේ.

ගණුදෙණුකරුට සමාගමේ එවැනි ක්‍රියාවන් සඳහා නීතිය යටතේ පිහිටක් තිබිය යුතුය.

E) පාරිභෝගික තොරතුරු අනාවරණ කිරීම

2011 අංක 42 දරන මූල්‍ය ව්‍යාපාර පනතේ 61(2) වගන්තියේ විධිවිධානවලට යටත්ව, සමාගම සමඟ ගනුදෙනුකරුගේ සියලුම ගනුදෙනු සම්බන්ධයෙන් CFC දැඩි රහස්‍යභාවය රැකිය යුතුය.

කෙසේ වෙතත්, CFC ශ්‍රී ලංකා මහ බැංකුව විසින් නියාමනය කරනු ලබන අතර, පාරිභෝගිකයාට පූර්ව දැනුම් දීමකින් තොරව ශ්‍රී ලංකා මහ බැංකුව සහ අනෙකුත් නියාමන/ව්‍යවස්ථාපිත ආයතන වෙත පාරිභෝගික ගනුදෙනු පිළිබඳ විස්තර සැපයීමට බැඳී සිටී.

F) 2006 අංක 6 දරන මූල්‍ය ගනුදෙනු වාර්තා කිරීමේ පනත

කිසියම් ගනුදෙනුවක් හෝ උත්සාහ කළ ගනුදෙනුවක් කිසියම් නීති විරෝධී ක්‍රියාකාරකමක් හෝ කිසියම් අපරාධ වරදක් සම්බන්ධ බවට සැක කිරීමට CFC සාධාරණ හේතු තිබේ නම්, එය මූල්‍ය ගනුදෙනු වාර්තා කිරීමේ පනතේ 2006 අංක 6 7 වැනි වගන්තියේ විධිවිධාන යටතේ එවැනි ගනුදෙනුවක් මූල්‍ය බුද්ධි අංශයට වාර්තා කරයි.

G) අදාළ නීතිමය විධිවිධාන

  • 2000 අංක 56 දරන මුල්‍ය ලීසිං පනත
  • 1982 අංක 29 දරන පාරිභෝගික ණය පනත
  • 1949 අංක 6 දරන උකස් පනත
  • 2009 අංක 49 දරන සුරක්ෂිත ගනුදෙනු පනත
  • 1998 අංක 21 දරන හිමිකම් ලියාපදිංචි කිරීම
  • 1995 අංක 11 බේරුම්කරණ පනත
  • 1988 අංක 72 දරන සමථ මණ්ඩල පනත
  • 1990 අංක 2 දරන ණය අයකර ගැනීමේ (විශේෂ විධිවිධාන) පනත
  • 1990 අංක 14 දරන දේශීය භාර ලැබීම් පනත
  • 2011 අංක 42 දරන මුල්‍ය ව්‍යාපාර පනත
  • 2017 අංක 24 දරන දේශීය ආදායම් පනත
  • 2006 අංක 6 දරන මූල්‍ය ගනුදෙනු වාර්තා කිරීමේ පනත.
  • මුදල් නීති පනත (අංක 2053/16 -2018/01/09)
  • 2006 අංක 5 දරන මුදල් විශුද්ධිකරණය වැළැක්වීමේ පනත
  • 2005 අංක 28 දරන ගෙවීම් සහ පියවීම් පද්ධති පනත.
  • 2010 අංක 11 දරන සිවිල් නඩු විධාන සංග්‍රහය (සංශෝධන) පනත.
  • දැනට පවතින වෙනත් නීති හෝ කලින් කලට හඳුන්වා දෙන වෙනත් නීති

H) පාරිභෝගික පැමිණිලි විසඳීම සඳහා වූ ක්‍රියාපටිපාටිය

නියාමන අධිකාරීන් සහ වෙනත් අය විසින් කරන ලද පැමිණිලි (අපේක්‍ෂිත ගනුදෙනුකරුවන්/ ලියාපදිංචි නොකළ හැඳින්වීම් ආදිය අපට හෝ අප ගැන පැමිණිලි කරන්නේ කෙසේද සහ කොතැනද යන්න පිළිබඳ තොරතුරු ප්‍රසිද්ධියට පත් කර ඇති බව අපි සහතික කරමු. යම් පුද්ගලයෙකු තම පැමිණිල්ල ඉදිරිපත් කිරීමට සහ/හෝ විසඳීමට ඔවුන්ට සහාය වීමට හෝ නියෝජනය කිරීමට වෙනත් පුද්ගලයෙකු කැමති නම් හෝ අවශ්‍ය නම්, මෙය ඔවුන්ගේ කැමැත්ත නම් අපි ඔවුන්ගේ නියෝජිතයා හරහා ඔවුන් සමඟ සන්නිවේදනය කරන්නෙමු.ඕනෑම කෙනෙකුට ඔවුන්ගේ කැමැත්ත ඇතිව පැමිණිල්ලක් කිරීමට ඇති පුද්ගලයෙකු වෙනුවෙන් පෙනී සිටිය හැක. ( නීතිඥ, පවුලේ සාමාජික, නීති නියෝජිත).

පැමිණිල්ලක් කිරීමට අවශ්‍ය තොරතුරු

  • පාරිභෝගික නම, ජංගම දුරකථන අංකය සහ ඊමේල් ලිපිනය (ඇත්නම්)
  • පැමිණිලි කරන දිනය
  • කොන්ත්‍රාත් අංකය හෝ වාහන අංකය හෝ හැඳුනුම්පත් අංකය
  • පැමිණිල්ලේ ස්වභාවය (කෙටියෙන්)

නිර්නාමික පැමිණිලි

අපි නිර්නාමික පැමිණිලි භාර ගන්නා අතර ප්‍රමාණවත් තොරතුරු සපයා ඇති තැන මතු වී ඇති ගැටළු පිළිබඳව පරීක්ෂණයක් සිදු කරන්නෙමු. නිර්නාමික පැමිණිලි ප්‍රමාණවත් සාක්ෂි ලබා නොදීම සහ පැමිණිල්ලට අදාළ තොරතුරු වලංගු පැමිණිල්ලක් ලෙස නොසැලකේ. පැමිණිල්ලක් වලංගු යැයි සැලකීම සඳහා පහත තොරතුරු අනිවාර්ය වේ.

  1. නම/ගිණුමේ අංකය/ පහසුකම් අංකය
  2. පැමිණිල්ලට තුඩු දෙන පාරිභෝගික අතෘප්තියට හේතු වන සිදුවීම පිළිබඳ නිශ්චිත විස්තරය
  3. පැමිණිලිකරුගේ සම්බන්ධතා තොරතුරු

පැමිණිලි පිළිගැනීම

සියලුම පැමිණිලි වැඩ කරන දින 7ක් ඇතුළත විසඳනු ලැබේ, පාරිභෝගිකයාට ඔවුන් අප වෙත පැමිණිල්ල ඉදිරිපත් කර ඇති ක්‍රමය මත පදනම්ව ඔවුන් කැමති භාෂාවෙන් පැමිණිල්ලේ පිළිගැනීමක් සහ යාවත්කාලීන කිරීම් ලැබෙනු ඇත.

පැමිණිල්ලක් විසඳීමට වැඩ කරන දින 7කට වඩා වැඩි කාලයක් ගත වුවහොත්, පැමිණිලි විසඳන නිලධාරීන්ට පාරිභෝගික පැමිණිලි පරිපාලකගෙන් අමතර කාලයක් ඉල්ලා සිටීමට හැකි වේ. පැමිණිල්ලක් විසඳීමට වැඩකරන දින 7කට වඩා වැඩි කාලයක් ගත වුවහොත්, පැමිණිලි විසඳන නිලධාරීන් පැමිණිල්ලේ ප්‍රගතිය පිළිබඳව පාරිභෝගිකයා දැනුවත් කරනු ඇත.

පැමිණිලි විමර්ශනය

විමර්ශනයේදී රැස් කර ගන්නා ලද තොරතුරු මත පදනම්ව, සෙන්ට්‍රල් ෆිනෑන්ස් සමාගම එම තීරණය සමඟ ගනුදෙනුකරුට ප්‍රතිචාර දක්වන අතර ගත් තීරණයේ පදනම පිළිබඳව පැහැදිලි කිරීමක් ඉදිරිපත් කරනු ඇත.

වැඩකරන දින 7ක කාලසීමාවක් තුළ අපගේ විමර්ශන අවසන් කිරීමට අපට නොහැකි වුවහොත්, මතු කරන ලද පැමිණිල්ල සඳහා භාරදීමේ දිනය දැනුම් දීමට අපි පාරිභෝගිකයා අමතන්නෙමු.

සියලුම පැමිණිලි පෙරටුගාමී විසඳීමට සුදුසු නොවන අතර එම අදියරේදී සියලුම පැමිණිලි සතුටුදායක ලෙස විසඳනු නොලැබේ.

විමර්ශන අදියරේදී හසුරුවන පැමිණිලි සාමාන්‍යයෙන් සංකීර්ණ හෝ අපගේ ස්ථාවරය ප්‍රකාශ කිරීමට පෙර සවිස්තරාත්මක පරීක්ෂණයක් අවශ්‍ය වේ. මෙම පැමිණිලි දැනටමත් පෙරටුගාමී විභේදන අදියරේදී සලකා බලා තිබිය හැකිය, නැතහොත් ක්ෂණික විමර්ශනයක් අවශ්‍ය බව මුල සිටම හඳුනාගෙන තිබිය හැක. අපට වැඩිදුර විමර්ශනයක් අවශ්‍ය නොවන වෙනත් පැමිණිලි සාමාන්‍ය පැමිණිලි තීව්‍ර කිරීමේ ක්‍රමය හරහා සිදු කෙරේ.

සමාගම විසින් සතුටුදායක විසඳුමක් ලබා නොදුනහොත් ඕනෑම පාරිභෝගිකයෙකු හට පහත සඳහන් ලිපිනයහි පිහිටි ශ්‍රී ලංකාවේ මූලය ඕම්බුඩ්ස්මන් කාර්යාලය වෙත පැමිණිල්ල ලබාදිය හැක.

ශ්‍රී ලංකාවේ මූලය ඕම්බුඩ්ස්මන් කාර්යාලය

මූලය ඕම්බුඩ්ස්මන් කාර්‍යාලය,

143ඒ, වජිර පාර, කොළඹ 05.
දුරක න අංකය: +94 11 2595624
ෆැක්ස් :94 11 2595625
විද්‍යුත් තැපෑල : fosril@sltnet.lk
වෙබ් අඩවිය : http://www.financialombudsman.lk/